Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Te iubesk,... te iubesk, dar te-am pierdut!...

Doua mere, doua pere, eu iti pun la revedera!




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
la dush! daca e ceva opriti apa calda :))




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Bãã ! Eu îl iubesc!......Restu' nu vã priveºte! ;)




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
eu stiu, eu nu stiu....




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Nu ştiu dacă o sa te mai aud..... Unele strigăte înapoi vin prea târziu...




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
NU SCRIU NICI PENTRU VOTURI,... NICI K SA IMPRESIONEZ;

O FAK,...DOAR K SA MA ELIBEREZ!




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Esti o prefacuta,.... doar te ascunzi in spatele unui perfectionism inchipuit de mintea ta, bolnava,.....ba nu: perversa!




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
inainte nu o iubeam akm o iubesc ca la inceput




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Cate oua face o gaina pe luna? .... nici unul, pentru ca ele sa oua pe pamant nu pe luna:))




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
rahatul e ca pestele,... pute si daca ti-e foame.....:))




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
DnD ... Ma bate gandu...




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
tristetea te face sa recurgi la gesturi extreme,... sau mai mult de atat




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
TE IUBESC...




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
te iubesk, te doresk, esti viata mea,....dar ne-am despartit, apoi ne-am impacat; te iubesk




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
incerc sa droghez o gaina:))))




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Te iubesk ShI tE dOresK\'....FARA COMENTARII




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
am si eu o poveste, una de dragoste in care am suferit pana la maxim,... eram in stare sa-i dau ochii mei numai sa vada ce mult inseamna pt mn, si nu-i doresc sa afle cate seri am plans singur dupa ea.....dar nu-mi merita nici o lacrima; daca le merita, nu ma facea sa plang; oricum vreau sa stie ca am iubit-o....si sa nu-si mai bata jok si de altii.....daca vreti votati-ma....pwp, valer..




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
te iubesk in vis te iubesk in scris te iubesk in gand,...

dar pe bune...cand?




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Ea e prea mica si nu stie ce vrea. Spune-i DA cand ea spune NU. Cand iti zambeste zambeste-i si tu. Cand greseste nu o certa, ca e prea mica si nu stie ce vrea! (by Ralu)




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Se duce Andrei la skoala si profesorul il intreba:

-Andrei, ce ai visat asta noapte?

-Domnule profesor, am visat k trageam de o usa si nu se deschidea.

-Dar era scris ceva pe usa?

-Da, era scris "impinge".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu