Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
Iubirea-i ca un joc de cãrți:

Tre' sa ai grija cum le tai,...

Cum le imparti,...

Ca altfel...primesti dragoste din parti!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
DND, ii tata la pc ...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Te iubesc numai in weekend si numai in zilele care se termina cu i :D soooper aaa?:?>>:>




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
nu mai tot da buzzz ca iti dau un pumn de te fac parfum, te pun intr-o sticluta si te dau la gagicuta




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
Tu esti lumina ce o vad , iar eu sunt aroma de vanilie pe care o mananci in fiecare zii .




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
am ramas la pagina 5...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
...Când ştii că poţi avea orice,.... doar să vrei, ajungi să nu mai vrei. Oare de ce?




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
indiferenta ta raneste sufletele altora.....:-(:-(




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
sunt forte misto




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
plang in tacere, zilele sunt grele si nu arat la nimeni ca in suflet am durere; altcineva ma va face din nou sa zambesc, nu voi mai suferi atat









la fiecare greseala de-a mea ti-am spus ca nu se va mai repeta, dar nu am putut sa ma tin de cuvant si sufar pentru ca te-am pierdut















pana nu pierzi pe cineva nu ai cum sa-i simti lipsa; eu nu am stiut sa pretuiesc... cu despartire acum platesc

















greseala mea ca te-am iubit prea mult, pacatul meu ca te-am iubit de la inceput













e mai bine fara tine, e mai bine pentru mine... las' ca trec si peste asta, te uit si cu asta-basta









o iubire care moare e ca o stea cazatoare









...Eu nu exist,nu am existat...Eu nu rezist, nu am rezistat...Eu nu traiesk,eu nu am trait...Însa iubesk,kum nu am iubit...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
nu e vina ta ca nu ma iubești, e vina mea cã m-am indragostit de tine, nu te pot uita... dar nu-ți pot cere ceea ce nu-mi poți oferi.

dragostea ta




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
apara-te mai bine de prieteni decat de dusmani !




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
de viata




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
nu uita, roata se va intoarce, dar iubirea mae pt. tn va ramane de nepretuit...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
ochi albastri




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
te am in minte si in inima...cand stau cu el ma gandesc la tn si niciodata nu te-am uitat; tu imi iei apararea desi nu ma iubesti, ma uit dupa tn cand stai cu prietenii si cand te uiti la ea imi vn sa te pocnesc; incerc sa te uit dar nu pot si uneori imi vn sa te sarut.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
ursuletul meu de plush

hai sa facem dush

in cearsaf sa ne bagam ...

ce zici iuby, incercam?:-*:X




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
..de n-ar fii barfa...lumea ar fii mai trista...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
te-am iubit si m-ai lasat :((:((




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
e multa durere, m-am nascut sa traiesc in suferinta.....e vara, e seara, iara imi aprind o tigara,... inca ma gandesc la noi 8 ore din 9.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu