Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
Eu nu-s fraier k altzii sa-mi declar fatzis ura!

...Doar cand ei sunt deprimati ,

imi arat isteric dantura!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
Da-te mare,....striga mai tare,oricum nu ma impresionezi,...doar galagia e un afront la spirit, iar ea nu va putea fi redusa vreodata la tacere.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
Incerc sa fiu prietenos cu cei din jur, dar ......constat ca mint,....oare pe cine fur…?




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
Noaptea seamana chiar cu tine.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
Caut persoana serioasa,....care sa-mi colecteze starile de zi cu zi...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
...daca iti refuzi sa accepti orice alt lucru in afara de CEL MAI BUN , ai sanse fffff.... mari sa-l si obtii!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
iubesc doua lucruri fine. trandafirii si pe tn,.....trandafirii dimineata si pe tn toata viata




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
aud lumini si vad sunete...dar tu ce auzi ca scriu aici?




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
iubeste baiatul care merita. nu pe cel care profita




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
doua cuvinte:

te iubesc




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
Cand sotul, plecat in deplasare a ajuns la hotel , a decis sa-i scrie un mail sotiei dar a gresit o litera din adresa si mailul a fost trimis la alta adresa. Mailul ajunge din greseala la o vaduva ce venise tocmai de la inmormantarea sotului. Citeste mailul si lesina. In mesaj scria: " Draga mea, am ajuns bine. Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale, dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje persoanelor dragi. Doar ce-am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta, vinerea viitoare. Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de liniistita ca a mea. Nu-ti lua multe haine ca aici e o caldura infernala!"




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
Cand voi muri pe crucea mea sa-mi scri: voi reveni:))




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
Tzi-e inima inghetzata???

Da',.....care-i nenorocirea,.....doar mie imi place la nebunie inghetzata!!!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
stausuri pentru iubit, de dragoste




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
sall, ma numesc marinka si sunt indragostita de el, dar nu am curaj sa spun ca-l iubesc....kornel




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
niku, te iubesc tare... esti tot ce mi-a mai ramas; sper k nu vom fi despartiti niciodata




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Mi\'e dor d tn,...mi\'e dor de clipele frumoase petrecute impreuna,...mi\'e dor de sarutul,... de zambetul tau!...

Mi\'e dor de NOI...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
Nu te iubesk....nu te-am iubit...si nu imi va pasa de tn !!!.... :-j




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Dezapreteaza-ti mintea,....apoi cauta-ma!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
da, da, da, tu esti iubita mea

niciodata nu te voi uita

guritza ta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu