Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
Am alergat de frica unui gand,.....da' m-am impiedicat de tine!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
Sunt busy, nu deranja, cu mine nu te juca, daca tu ma deranjezi iti trag una de nu te vezi!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
Bula este la scoala.Invatatoarea ii spune lui Bula ca pe maine are de facut o propozitie.

Merge Bula acasa si ii zice la maica'sa: - Mama,zi-mi o propozitie! Mama:

- Taci, ca-ti dau cu palnia-n cap! Merge la taicas-o si el se uita la un meci de fotbal.Echipa lui preferata a dat gol,.. si ii zice Bula:

- Tata, zi-mi o propozitie! Taica'su se bucura ca echipa sa preferata a dat gol si striga URA , URA! Merge Bula la sora'sa care invata la istorie,...citea cu voce tare. Zice Bula:

- Sora, spune-mi o propozitie! Sora ii zice :

-...Stefan Cel Mare! Merge la frate'su care lucra la o masina si ii zice :

- Frate, zi-mi o propozitie! Frate'su:

- Surubele , Piulite...Bula merge mai departe , si intalneste doua fete care sareau coarda...Zice Bula :

- Spuneti-mi o propozitie!

Una i-a spus celeilalte fete:

-SA SARA EA PRIMA!

Merge Bula a doua zi la scoala .

Invatatoarea : - Bula, spune si tu o propozitie!

Bula : - Taci ca-ti dau cu palnia-n cap!

Invatatoarea: - Bula, chem directorul!

Bula : - Ura , Ura!

Invatatoarea : - Bula, cine te crezi?

Bula : - Stefan Cel Mare!

Invatatoarea : - Bula, ce-ai in cap?

Bula : - Surubele , Piulite...

Invatatoarea : - Bula, te arunc pe geam!

Bula : - Sari tu prima! :))=))



DATI VOT PLZ :D




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
mereu cand intrii pe mess,

te bag in seama si nu imi vorbesti,

mereu cand intri in clasa,

te bag in seama, dar fara de seama




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
te iubesc la nebunie




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Nu-ti spun ca altele ....

”Te rog nu ma uita !“.... Iti spun doar “Uita-ma,... de vei putea!”..




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
stau pe geam cu cartea-n mana,

mama crede ca citesc,

dar cu ochii plini de lacrimi

tot la tine ma gandesc ...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
tu ai sa strigi, eu n-am sa aud...tu ai sa plangi, eu am sa rad...dar nu vreau sa uiti c-am fost candva intamplator in viatza ta o inima ce te iubeaaa:(:(:(:(




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Te iubesc la nebunie, ca pe`un tort pe farfurie, te`as manca cu lingurita si ti`as saruta guritza aia dulce! Te iubesc viatza mea, mitica:X:X:X:XX:X:X:X




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
Ce departe stai de mine, puisor,.... ce te iubesk,...arde inima in mn cand la tn ma gandesc,.....te iubesk liviu



vot plz:*




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
te yubesc in vis, te yubesc in somn, te yubesc in inima si te voi mereu oriunde ma voi duce,... kci yubyrea mea cea mare u esty !!!!!!TE YUBESC BYBY mult mult de tot, YUBYRE!!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
sa ai parte de dusmani daca citesti massu astaa.........




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
Iubim mereu o persoana care nu ne va impartasi niciodata sentimentele si cu toate astea credem intr-o relatie in care numai noi punem suflet, in care ne lasam manipulati, folositi, in care facem pe plac din speranta de a fi iubiti; insa, iubirea e langa noi, dar noi suntem prea ocupati de a salva o iubire care e numai in sufletul nostru! Si astefl vine intrebarea: SUFLETUL PERECHE E CEL LA CARE VISAM SAU CEL CARE NE IUBESTE?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
a fost o data un baiat fr ca daca n-ar fii nu s-ar povesti; pe el il chema George... si era si o fata fr ca daca n-ar fii nu s-ar povesti; ei s-au intalnit intamplator la sc,.... el ii zicea iubire, dragoste si alte chesti, mie nu-mi placea pentru ca nu stiam ca lui chiar ii placea de mn; l-am intrebat odata daca ii place de mn si a zis "da" m-a intrebat si el pe mn si am zis "da",... mi-a zis daca vrea sa fim pr si i-am zis "da" si asa ne-am cunoscut noi... te iub :-*:-* din toata inima mea,

vot pliz, poveste adevarata




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
Poate sunt eu mai ciudata,dar sunt o prietena adevarata.Poate ca nu sunt o vedeta cu fite-n cap si catei in poseta,dar e clara diferenta dintre noi doua:eu sufar,...tu te faci ca ploua, iar eu,daca te-ai ranit:fac de toate,ma agit,ca sa razi,sa iti revii.ESTI CINE A FOST SA FII!!!

By:Larisuka




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
Stiti cum omorati un strut?

Il atrageti undeva pe asfalt si il speriati...(strutu' baga capu' sub pamant,..... deci:)))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
Te uitzi in ochii mei,

Vr sa ma cucereshti de cateori ma vezi Pacat ca e 100 oara cand trec pe langa tn shi nu t bag in seama




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
eu is bat si bank-ai goala




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
amuzante




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
sunt o fata venita de putin timp din Italia,viata mea acolo a fost perfecta...am avut o copilarie dificila dar in care BANII erau la ordinea zilei,... pe cand nimeni nu imi dadea un sarut de noapte buna, nimeni noaptea nu ma invalea, nimeni nu-mi citea povesti, nimeni nu imi zicea ca ma iubeste...parca tuturor le era rusine de mine...am facut muulte greseli in viata mea dar cea mai mare a fost cand am inceput sa simpatizez o persoana v..., era atat de indifernt cu mine dar uneori atat de aproape...Intr-o zi prietena mea cea mai buna a inceput sa vorbeasca cu el...cerul cazuse peste mine..nimic nu mai era ca la inceput...imi doream moartea...ma uram...stateam zile intregi in casa...el nu vorbea cu ea insa voiau sa ma faca sa sufer...dar mi-a fost de- ajuns scena in care i-am vazut razand impreuna pt a ma dispretui si mai tare...nu vreau voturile voastre ci imi doresc sa fiti fericitii si luptati pt ceea ce credeti, nu merita nimic un boyfriend ca intr-o zi oricum te va parasi...lupta pt existenta ta...am ajuns sa fiu prima pe scoala si cu v la usa mea...l'am ignorat iar acum vine dupa mine...dra am alta poveste...Marius el e ca mine...poate e prea mult pt mine...dar voi lupta pt a fi best friend caci iubirea trece dar prietenia dureaza pe veci...poveste mea...a 14 ani






Statusuri noi,Statusuri faine,Statusuri de viata,Statusuri pentru fete si baieti,Statusuri haioase,Statusuri de prietenie,Statusuri tpu,Statusuri de dor,Statusuri la misto,Statusuri messenger




Statusuri:noi 2012 la misto


Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
am iubit si am sa iubesc o fata cu un chip ceresc




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
IN SITUATII ca astea trebuie sa-ti ridici gulerul si sa zici:

Ba,... acum chiar ca sunt in kkt pana la gat.....




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
da' de ce ai plecat, maine te insori cu mn, hha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha,.... ah, in fine te iubesc




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
Am o gaura in frunte?...Atunci ce ma futi atata la cap?




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Buzele tale doua sarmale, cand le sarut mai tre' putin de sare... ba n-ai auzit ce am zis, da sarea ca daca nuuuu..




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
yo ma cred mare




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
eu te iubesc pe tn dar u nu stii asta




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
Tu vrei dragoste cu sila?....Fugi de-aici,....meriti doar mila...




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
misto, tari, acum trec printr-o perioada m ai grea, adik plang din cauza unui baiat; cine vrea sfaturi pe id sa dea pytyka_4you98 va ast cu sfaturi




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Uneori facem greseli in viata, dar o greseala mai mare, odata facuta nu stii daca se mai poate repara asa usor,....deci mai bine stai in banca ta pana nu e prea tarziu!




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
foaie verde de artar, profu' este un magar




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
asta vara de Craciun

m-am suit intr-un alun,

am mancat atatea mere de m-am saturat de pere

a venit stapanul lui si m-am dat jos din gutui

ce, doar nu-i ciresul lui!




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Prietenia odata pierduta,nu se mai intoarce niciodata.




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
Motanul din mine vrea pisicutza din tine!!!:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Dak ar trebuiiiii`sa plec undeva;xAsh alege......InImA tHa__:*__[!!]




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Hai frate, ma lasi :-?.....esti ca o mumie :)):)):))

[ by botiboy ]




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Shi tot cautand ceea ce doresc,....mi-am pierdut dorintza de a mai cauta!




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
cf




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
jojo




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
I love you...I like you...I need you... A`i vrea tu :>



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu