Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
te iubesc si stii prea bine, iar tu iti bati joc de mine...:((




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
dnd......blocata intre adevar si minciuna




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
ce a zis primul purice care a ajuns pe luna????

\Ai mei, ai mei n`au avut habar cat de sus pot eu sa sar" :)) =)) =)) =))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
De cate ori vad visele cum se sfarsesc ,de atatea ori ma ambitionez sa reusesc! Am drumul meu si asta nu se va schimba, se aude o voce : shhh` : speranta moare ultima!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
cand te-am vazut prima oara am inceput sa rad; cand am aflat cine esti, m-am intristat,... dar cand am vorbit prima oara cu tine mi-ai intrat la inima si am invatat ca nu conteaza cat de urat esti, nu conteaza cat de sarac esti, conteaza inima care o ai in tine............ daniel911224 id




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
VIATA ITI ADUCE SI FERICIRI SI BUCURII




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Il iubesc si stiu c-ar trebui sa tin flacara aprinsa,....daca nu vreau sa i-o aprinda alta,....dar parca am obosit...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Un gand duios intrebator se-ndreapta ktre tine,d c eu te-am cunoscut si sufar pt tine.

D vei pricepe mai tarziu,sau poate niciodata vei regreta asta o stiu...dar nu tzi se mai iarta!

Vei plange u cum plang si eu,vei plange nu d mine,vei plange c-ai facut un rau si sufar pt tine....si totusi daca m-ai uitat pastreaza-mi amintirea si nu uita k intr-o zi tzi-am daruit......IUBIREA!!! (nelutzu N_B_D););




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Nimeni nu moare virgin...viatza ne face pe totzi!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
iubirea mea este a lui .... iubirea ta e a nimanui :>




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
Esti atat de vesel in preajma mea ... tu nu vrei sa ma simt aiurea ... tu nu vrei sa ma vezi trista ... caci tu stii ca e nu mai vina ta .....

SPECIAL ..tb:X

(Creatie prprie )




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
Buna,... vrei sa facem schimb de guma?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
diferite




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
Daca cineva te iubeste cu adevarat, iubeste-l si uh




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
iubi :| ce sa zic, m-am indragostit de un baiat dar la inceput nu eram prea interesata de el iar akum el e totul pentru mine :X intre noi e 6 ani diferentza este dar nu conteaza :|:-j nu vreau sa-l pierd :|:( uneori ma gandesc ca vreau sa imbatranesc alaturi de el, sa am o familie cu el ; sper sa mi se indeplineasca visul !!!

Te iubesc,...:X!!! fetelor va recomand sa nu va uitati niciodata la frumusetzea unui baiat ci la suflett !!!! iubirea nu se arata prin vorbe si prin fapteee!!!!!! un vott plss :*

ANDRAAAA si CATAAA!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
un baiat si o fata care erau impreuna de 6 ani si-au dat o intalnire pe un pod.Cand s-au intalnit, baiatul i-a spus fetei ca vrea sa se desparta. Fata cand a auzit i-a dat un biletel plangand.

El s-a oferit apoi sa o conduca acasa pt ultima data.

In timp ce traversau strada, o masina i-a lovit; fata a murit pe loc iar baiatul a scapat ca prin minune.Cand acesta a citit biletul a ramas socat, deoarece pe bilet scria: fara dragostea ta am sa mor .Te iubesc!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
te iubesc enorm de mult...vreau sa-ti dau neaparat un sarut...vreau sa te am aici...sa nu-ti mai dau drumul...tu esti iubirea mea si nik nu se va schimba




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
daca as fi soare, ti-as da o mangaiere calda, doar pentru tine.......daca as fi luna, ti-as lumina calea, ........daca as fi un gand, te-as face sa te gandesti la mine .....dar... eu sunt doar o fata si te iubesc doar pe tine




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
[X(] DND [X(] DAU GAURI IN APA CU BORMASINA!!!!!!!NU DA BUZZ CA MA SPERII SI SE RUPWE IAR BURGHIUL X(




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
prind un rechin cu cap de balena si coada de sirena dar defapt era o pichineza



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu