Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
ma numesc maria si astazi am pierdut cea mai buna prietena myky dak tu vei intra pe acest site sa stii k mi-e dor de tne si nu o sa te uit niciodata..:((sa ma recunosti.tigy




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Am InVatAt Ca Nu PoTi FaCe Pe CiNeVa Sa Te IuBeAsKa

ToT cE pOtI fAcE eStE sA fIi O pErSoAnA iUbItA.

ReStUl...DePiNdE dE cEiLaLtI.




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Eeee... vreau sa te sun!!!!Vreau sa te sun!!Atunci cand mi-e foarte dor de tn, atunci cand sunt trista si singura!!Am dat mobilul incet din nou!! Stii doar ca e de rau!!Nu vreau sa iasa sou!!O sa fie vai de capul meu !!Cand sunt cu ea nu mai suna!!O sa dam sgur de belea!!Stii ca deja banuieste ceva!! Hai, nu pune botu', esti copil?? Sper ca n-ai lasat prin masina vreun fir!! Ea nu e blonda si iarasi gresim. Ce sa fac ??!! Ce sa fac??!! Hai ca ma intreba cine a sunat!!Vreau sa m-astepti fara haine in pat!!Te pup,Te sun, draga cand am pleacat. Vreau sa te sun!




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
SaRi Ca PoTi Nu Te PrEfAcE Ca Nu-Mi PlAcE:P:)):)):P:-*:*:-*!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Fereste-ma Doamne de prieteni, k de dusmani ma feresc singur!




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
de o luna ma gandesc la statusu' ista




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
E destul kat am avuth rabdare...nu te las sa-mi kalci viatza in picioare....ai pierduth tot p greseala tha...nu regret k nu am ce regretha;)




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
Dragostea se naste la comanda inimii,..nu a creierului..




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Dragoste la prima vedere...eu sincer chiar n-am mai vazut...sa iubesti cu atata putere din prima zi, de la inceput. Am stat o luna si nu stiu ce s-a intamplat ca mi-ai dat drumul din mana si te-ai dus,....ai plecat!




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
O femeie, daca-si da osteneala, poate pastra un barbat, cu o conditie: sa-l iubeasca.




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
DND Joc Barbut Cu Ursu Yoghi :)):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
O femeie adevarata nu se culca cu un milion de barbati,se culca cu unul singur intr-un milion de feluri.




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Un barbat a trebuit sa mearga pentru o ora prin ploaie, fara umbrela si fara altceva pe cap. Cu toate astea, parul lui nu s-a udat.

Cum e posibil?....Daca ai greshit pui poza mea la tine pe profil timp de o zi.




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
din clipa in care te-am vazut m-am si indragostit de tine




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Bica e un prost copil,

L-a facut ma'sa debil,

A ramas cam corijent,

Si mai are doar un cent.




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
nu ma suparati ca deja sunt suparat




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Eu stiu 11 lucruri despre tine :

1.Citesti asta.

2.Esti om.

3.Nu poti sa pronunti 'p' fara sa desparti buzele.

4.Tocmai ai incercat.

............................. 6.Inca citesti'.

7.Razi de tine.

8.Continui cu un zambet idiot pe fata si ai sarit peste 5.

9.Ai verificat sa vezi daca e vreun 5.

10.Razi de asta pentru ca toata lumea face la fel.

11.Vei da asta si la altii ca sa ii enervezi

Vot daca vretii




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
rar cand gasesti o fata cuminte... si uh o inseli ku prima zdreanta




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
de plictiseala




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
Mereu am crezut ca ti-ai batut joc de mine

Si ca ti-a pasat doar de tine,

Mereu am crezut ca nu-ti va fi dor de mine

Si ca o sa fie altele ce durerea o sa-ti aline

Dar m-am inselat atat de tare,

Iar pe tine te doare asa tare

Pentru ca tu ma iubeai

Si din iubire ma raneai



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu